ez az oldal sütiket használ
ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. a weboldalunk használatával hozzájárulsz az összes cookie használatához a Cookie Szabályzatunknak megfelelően.
további információ
elfogad
elutasít
tanúsítványaink
amikre büszkék vagyunk

tanúsítványaink

ISO 9001 tanúsítvány

ISO 9001 tanúsítvány

A tanúsítvány bizonyítja, hogy ügynökségünk a világszinten elismert ISO 9001:2015 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszer alkalmazásával, kiforrott folyamatok mentén nyújt valódi értéket képviselő szolgáltatást ügyfeleinek.
Meta Business Partner

Meta Business Partner

Meta Business Partner státuszunk igazolja, hogy a Meta égisze alá tartozó kommunikációs és hirdetési platformok - mint például a Facebook és az Instagram - használatának területén a legjobbak közé tartozunk, rendelkezünk a vállalkozások bővítéséhez szükséges szakértelemmel, és rendszeresen olyan kampányokat valósítunk meg, amely nemcsak sikerre viszi ügyfeleinket, de az általunk alkalmazott felületek színvonalát is emeli.
Google Partner

Google Partner

A Google hivatalos partnereként a hazai vállalkozások alig 1%-ába tartozunk, az elismerés pedig a Google Ads szolgáltatások professzionális szintű használatát támasztja alá. Alapja, hogy a Google megállapításai szerint bizonyítottan maximalizáljuk kampányaink sikerességét, valamint rendelkezünk azokkal a kompetenciákkal és szaktudással, amelyek a Google Ads hirdetések kiemelkedően eredményes használatához szükségesek. A jelvény megszerzéséhez és megtartásához napi szinten ellenőrzött, szigorú követelményrendszernek kell megfelelni, mely megrendelőink számára garanciát jelent a kiemelten sikeres kampányokra.
Dun & Bradstreet<br/>AA minősítés

Dun & Bradstreet
AA minősítés

Európa legelterjedtebb cégminősítési tanúsítványa hazánkban mindössze a cégek 9,82%-át illeti meg, ezen belül AA minősítéssel a magyar vállalkozásoknak csupán 1,75%-a rendelkezik . A minősítés, és az ezzel járó bronz oklevél azt jelzi, hogy cégünk pénzügyi stabilitása töretlen, így a velünk való üzleti kapcsolat kialakításának kockázata nagyon alacsony. A kockázatossági mutatószámot hivatalos forrásokból származó adatok, például az Igazságügyi Minisztérium adatai, cégbíróság bejegyzései, NAV és más hatóságok beszámolói, valamint a vállalatra vonatkozó pénzügyi információk, például mérlegadatok, eredmény-kimutatások és trendek alapján határozzák meg.